EVENEMENTFOTOGRAFIE
Mooie momenten moeten met een persoonlijke touch worden vastgelegd!

Evenementfotografie Limburg

Bezuinigen op prachtige eventfoto’s is eigenlijk geen juiste beslissing. Goede foto’s van uw evenement is echt een must, die uw bedrijf of organisatie weer in the picture kan brengen. Wanneer je het evenement niet goed fotografeert is het net of het event geen succes is geweest en ben je het snel weer vergeten. Daarnaast speelt eventfotografie een belangrijke rol in de marketing voor aankomende evenementen. Kortom, eventfotografie is net zo belangrijk als een mooi locatie of goede cateraar!

Wij fotograferen o.a. bedrijfsevenementen, congressen, theatervoorstellingen, dansoptredens, muziekconcerten en feesten en partyen. Maar net zo lief fotograferen we sportevenementen, vliegshows en sportdagen van uw school. Uiteraard maken we de foto’s van uw prachtige evenement op een natuurlijke, sfeervolle en professionele manier.

Helaas wordt goed beeldverslag van een evenement vaak gezien als minder noodzakelijk. En dan vooral om kosten te besparen. Maar toch is het prachtig om het evenement nog eens terug te kunnen kijken en te herbeleven. Niet alleen voor u maar ook voor uw gasten. Ook is het goed om wegblijvers te laten zien wat zij gemist hebben. Hierdoor komen ze de volgende keer misschien wel naar uw gezellige evenement. En beschikt u voor een volgende gelegenheid over uitstekend beeldmateriaal om een uitnodiging nóg aantrekkelijker te maken. Dus neem gerust contact met ons.

De kracht van goede evenement foto's

Goede evenement foto’s brengen het juiste gevoel over. En juist dat is wat onze foto’s doen, volgens onze klanten. Mede door uw evenementsfoto’s krijgt u steeds meer verzoeken van mensen. Iedereen wil aanwezig zijn of zelfs meewerken aan uw evenement. Zelfs potentiële sponseren zullen zich eerder aanmelden. Dus hoe mooi is dat! Sfeer, professionaliteit, saamhorigheid en gezelligheid zijn de alles verbindende factoren in onze evenement foto’s. Naar gelang uw wensen worden de foto’s digitaal aangeleverd, of op een afgeschermde website geplaatst. Hier kunnen uw medewerkers, sponsoren, vrienden, fans de foto’s nog eens op het gemak terugkijken. Evenementenfotograaf Limburg.

Als evenementen fotograaf kijken we niet alleen wat op het podium plaatsvind. Nee, we houden uiteraard in de gaten wat zich in het publiek afspeelt. Bovendien is het voor ons altijd een plezierige uitdaging om de interactie van het hele evenement vast te leggen. Dus maken we niet alleen de verplichte plaatjes. Zoals het hoort bereiden we ons voor. Daarbij bezoeken we van tevoren de locatie als het kan. Op die manier kunnen we evenement foto’s vanuit de belangrijkste hoeken en standpunten maken.

Onze tarieven

Brons

Een reportage op locatie van 2 uur.
€400,- excl. 21% BTW
Incl. selecteren/bewerken foto's
Bij reizen verder dan 5 km van Elsloo zijn we genoodzaakt reiskosten te berekenen.

Zilver

Een reportage op locatie van 4 uur.
€650,- excl. 21% BTW
Incl. selecteren/bewerken foto's
Bij reizen verder dan 5 km van Elsloo zijn we genoodzaakt reiskosten te berekenen.

Goud

Een reportage op locatie van 6 uur.
€850,- excl. 21% BTW
Incl. selecteren/bewerken foto's
Bij reizen verder dan 5 km van Elsloo zijn we genoodzaakt reiskosten te berekenen.

Platina

Een reportage op locatie van 8 uur.
€1100,- excl. 21% BTW
Incl. selecteren/bewerken foto's
Bij reizen verder dan 5 km van Elsloo zijn we genoodzaakt reiskosten te berekenen.

Bij de prijs inbegrepen

Omdat we fulltime beroepsfotografen zijn en we er dus ons brood mee moeten verdienen, kan ons tarief niet enkel opgebouwd zijn uit de tijd dat we fotograferen. Zouden we wel doen, dan zouden we heel snel een failissement moeten aanvragen ;-).
Net als in uw vakgebied zijn er additionele kosten en investeringen die ook wij moeten betalen en doen. Daarom hebben we in onze prijs rekening gehouden met:

  • Advies & Overleg. We luisteren graag naar uw wensen en adviseren waar nodig en gewenst.
  • Kennis, tijd, en expertise van ons als fulltime beroepsfotograaf. Om zover te komen hebben we diverse opleidingen gevolgd, uren aan boeken en videos bestudeerd, fouten gemaakt en jarenlang gefotografeerd.
  • Onze voorbereiding. Net als iedere vakman en vakvrouw bereiden we onze fotoshoots goed voor. We zorgen dat we de locatie en uw producten goed kennen, controleren onze apparatuur, en waar nodig verdiepen we ons verder in de wensen van u als klant.
  • Professionele apparatuur. Al onze opdrachten voeren we uit met betrouwbare en kostbare fotoapparatuur, computer en software om kwaliteitsbeelden te kunnen waarborgen. En natuurlijk moet deze apparatuur ook verzekerd zijn tegen diefstal en schade.
  • Maatwerk en persoonlijke aanpak. Iedere fotoshoot is uniek en word volledig op uw wensen en mogelijkheden afgestemd.
  • Ons werk ná het fotograferen. Ons werk is na het fotograferen nog niet klaar. Bij thuiskomst importeren, archiveren en backup’n we alle foto’s. Daarna selecteren we de beste foto’s en bewerken deze tot mooie beelden. 
  • Social Media. Bij iedere bestelling ontvangt u gratis een digitale versie van de foto’s geschikt voor gebruik op social media en website.
  • Archivering van uw foto’s. Mocht u uw foto’s kwijtraken dan kunt u deze altijd nog eens opvragen bij ons.
  • Lidmaatschappen: Om te kunnen blijven netwerken en kennis op te blijven doen zijn we aangesloten bij een organisatie van beroepsfotografen.
  • Belastinggeld. Iedere periode dragen we, net als u, braaf onze BTW en Inkomstenbelasting af aan de fiscus.
evenement fotograaf limburg dans en theater
event photography 10
evenementfotografie limburg
shutterstock 1488792806
LJ1D5108-1
shutterstock_394685182

Waarom een fotograaf inhuren?

Er gaat niets boven professionele kwaliteit van uw evenement foto’s.
Vlekkeloze foto’s gemaakt met professionele apparatuur zijn altijd beter dan die gemaakt met een smartphonecamera. Als de afbeeldingen voor de evenementwebsite of voor uw klanten zijn, krijgt u uitzonderlijke foto’s die de beste momenten laten zien. Evenementenfotograaf Limburg.

Professionele fotografen weten waar ze op moeten letten tijdens evenementen.
Zodra u een overzicht geeft van het doel en de geest van uw evenement, zal een professionele fotograaf begrijpen welke momenten voor hem het belangrijkst zijn om vast te leggen. Geef een lijst met VIP’s, van de Keynote speakers tot de prijswinnaars. En wees gerust, u zult de perfecte foto’s van uw evenement krijgen.

Evenementfotografen maken back-ups van hun werk.
U hoeft zich geen zorgen te maken over defecte camera’s of per ongeluk verwijderde foto’s; professionele evenementfotografen begrijpen dat hun reputatie afhangt van het regelmatig back-uppen van hun werk. Tegenwoordig gebruiken de meesten evenementfotografen cloudservers. Dus u hebt altijd minimaal een kopie, wat er ook met onze apparatuur gebeurt.

Professionele evenement fotografen gaan naadloos op in de massa.
Dit is vooral belangrijk als u de voorkeur geeft aan natuurlijke, sfeervolle foto’s. Professionele fotografen lopen onopvallend rond op uw evenement en leggen unieke foto’s vast. Dit terwijl iedereen zich amuseert. Evenementenfotograaf Limburg.

Evenementfotografen houden rekening met social media.
Als u een evenement aanmaakt in een Facebook-groep, heeft u geweldige foto’s om te uploaden als het evenement voorbij is. Dit helpt de interesse voor het evenement van volgend jaar op te wekken.

Tips fotograferen van evenementen

Scroll naar top